måndag 7 mars 2011

Första lite "darriga"inlägget..

Nu ni,,händer det grejer,,,jag som är det mest otekniska och fumliga som finns,,,gör mitt alldeles egna "första inlägg" i min Blogg.
Varmt välkommen till min Blogg miabahia!!!

Den kommer att handla om mina egendesignade smycken och allt mitt andra hantverk.
Jag har fått så många önskemål om att jag ska lägga ut mina alster på en blogg.
många som handlar av mig ,köper smycken och annat som är till speciella tillfällen och presenter.
Många av presenterna går till människor i andra städer och dom vill i sin tur se vad jag gör för saker.
Jag kommer att lägga upp foton så fort jag kommit underfund med hur sjutton jag gör,,,,eller rättare sagt när jag lärt mig ta kort först och främst;-)
Är du nyfiken reda nu så kan du gå in på våran gemesamma blogg http://www.edgeig.blogspot.com/ 
Vi är fem stycken lokala designer/kreatörer som tillsammans bildar gruppen EDGE
och vi har en gemesam liten butik i Kulturkiosken som ligger vägg i vägg med Buddys på Nygatan i Gävle,,,,,,,kom och besök oss vettja!!!!!
Vi har öppet på lördagar kl:12.00-15.00
även i bland på tisdagkvällar när det vernisage eller nån happening i kulturkiosken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar