fredag 1 juni 2012

POM POM festdekorationer

Jag har testat att göra några POM POMs av silkespapper,jag hade bara
vita papper hemma, men jag kommer definitivt att köpa några i pastellfärger och göra ett helt gäng till.

Jag fäste Baker twines ,randiga papperssnören i POM POMsen för att kunna hänga upp dom ...väldigt dekorativt!!

Jag hade både röd/vita,brun/vita och grö/vita snören,,,bara dom är ju så coola att slå in paket ,sätta fast etiketter hänga upp pynt på grenar eller vad man nu vill pynta med.

POM POMsen är 25-30 cm stora
Passar på vilken tillställning som helst

Snygga att bara hänga från taket, väggen,,eller fönstret
Grymt coolt att pynta trädgården och partytältet med POM POMS och lite ljusslinger


Säg till om ni vill ha enTutorial,så lägger jag in en vettja

Jättelätta att göra,,tänkte hänga ut dom i träden på baksidan av "trädgården"
vilket rum,gren,balkong ,träd,partytält,parasoll skulle inte bli uppmuntrade med såna här sköningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar